ПРО КОМБІНАТ

ПрАТ “Київський картонно-паперовий комбінат” – одне з найбільших підприємств Європи з випуску картонно-паперової продукції, є частиною австрійської компанії Pulp Mill Holding. У загальному випуску целюлозно-паперової продукції в Україні частка комбінату складає близько 30%. Основною сировиною для виробництва є макулатура. Потужність з переробки вторинної сировини становить понад 1500 т на добу.

Київський картонно-паперовий комбінат складається з трьох основних виробництв:

  • картонне виробництво з випуску пакувальних крейдованого і некрейдованого картону, тарного картону, включаючи папір для гофрування, загальною потужністю 240 тис.т. картону на рік;
  • паперове виробництво з випуску паперу-основи для товарів санітарно-гігієнічного призначення масового споживання, а також готових паперових виробів: рулончиків туалетного паперу, серветок, рушників, загальною потужністю 70 тис.т. паперу-основи на рік;
  • завод гофротари. Це сучасне виробництво гофрокартону та упаковки, укомплектоване устаткуванням провідних фірм Європи, загальною потужністю 300млн. м2 гофрокартону на рік.

Близько 700 компаній України і низки країн СНД і далекого зарубіжжя щорічно купують продукцію Київського картонно-паперового комбінату. У тару з гофрованого картону Київського КПК запаковується продукція провідних брендів України і транснаціональних компаній. Коробковий (пакувальний) картон, що випускається комбінатом, застосовують для виготовлення споживчої упаковки різноманітних товарів. Високу якість паперу tissue оцінили багато виробників продукції санітарно-гігієнічного і господарського призначення, а паперові вироби під торговою маркою Диво, MyLova, Soffione стали популярними на ряду з широковідомим брендом туалетного паперу Обухів 65.

28
ЕКСПОРТ У 28 КРАЇН СВІТУ
2500
КІЛЬКІСТЬ СПІВРОБІТНИКІВ
29
МЛН $ ВАРТІСТЬ ЧИСТИХ АКТІВІВ
148
МЛН $ ОБСЯГ ТОВАРНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Місія

Місія

Забезпечення споживачів високоякісною картонно-паперовою продукцією.

Збереження навколишнього середовища завдяки використанню вторинної сировини, застосуванню ресурсозберігаючих технологій і випуску екологічно чистих продуктів.

Стратегія

Стратегія

Збереження провідних позицій на вітчизняному та європейському ринках на підставі максимального задоволення вимог та передбачення очікувань споживачів.

Постійне вдосконалення всього виробничого циклу та керування існуючими процесами, враховуючи вплив суттєвих екологічних аспектів.

Цінності

Цінності

Ми відповідальні перед своїми клієнтами, партнерами і співробітниками.

Наша наполеглива праця – запорука добробуту нашого підприємства, акціонерів, нас самих та наших близьких.