З 2021 року на ПрАТ «Київський картонно-паперовий комбінат» змінилася форма управління компанією. Замість посади генерального директора введений і діє колегіальний орган – Правління ККПК, і з 3 серпня 2021 Головою правління став Ігор Олещук.

Біографічна довідка:
Олещук Ігор Олександрович (1983 р.н.), закінчив Національний університет «Львівська Політехніка» за спеціальністю «Інженер-механік» та Львівський національний університет імені Івана Франка за спеціальністю «Фінанси».
З 2011 року очолював напрямок розвитку і модернізації Київського КПК, з 2016 по 2019 рік обіймав посаду головного інженера ККПК.
З 2019 по 2021 рік обіймав посаду віце-президента по напрямку бумаго- і картоноробних машин компанії Andritz (міжнародного концерну, одного зі світових лідерів з виробництва устаткування для целюлозно-паперової галузі).
Ігор Олещук продовжить раніше обраний курс компанії з розвитку на ринку України і за її межами.
«Перш за все, мені дуже приємно повернутися на рідне підприємство. Сьогодні Київський картонно-паперовий комбінат має три основних напрямки виробництва: картон, гофротара і санітарно-гігієнічних вироби. І по кожному з них у нас великі стратегічні цілі», – зазначив Ігор Олещук.
Тезово їх можна сформулювати наступним чином:
По гофротарі ми плануємо нарощувати свою присутність в регіонах і збільшити обсяги виробництва вдвічі в найближчі 5 років. Для цього ми розвиватимемо кілька додаткових виробничих майданчиків урізних регіонах України. у рамках цього стратегічного напрямку ми реалізували перший етап – завершили угоду з купівлі промислового комплексу в східному регіоні, де плануємо почати випуск гофротари вже в I кварталі 2022 року.
У рамках даної стратегії ми також плануємо суттєво модернізувати виробництво картону. Це дозволить нам збільшити обсяг випуску тест-лайнеру і флютингу на 30% і забезпечити наші гофрозаводи власною сировиною найвищої якості. Також в рамках стратегії вертикальної інтеграції ми ставимо перед собою завдання істотного збільшення власної заготівлі макулатури в Україні.
Щодо санітарно-гігієнічної продукції ми також плануємо збільшити частку наших брендів Soffione і «Диво» на ринку України вдвічі протягом 3 років.
Крім того, ми запускаємо новий напрямок бізнесу – виробництво литої тари. Оцінюємо його перспективним не тільки для птахівництва (упаковки для яєць), але і в інших сферах – для виробників овочів, фруктів, у тому числі які постачають свою продукцію і на міжнародні ринки. Вважаємо, що це допоможе Україні нарощувати обсяги експорту не тільки за рахунок конкурентної на світовому ринку продукції, а й конкурентної упаковки », – додав голова правління ККПК.
Comments are closed.