Київський картонно-паперовий комбінат
КИЇВСЬКИЙ КАРТОННО-ПАПЕРОВИЙ КОМБІНАТ
  • ГОЛОВНА
  • ПРОДУКЦІЯ
    • Гофротара
    • Лита тара
    • Картон
    • Паперові вироби
  • ЗАКУПІВЛІ та ПОСЛУГИ
    • Закупівля макулатури
    • Закупівлі
    • Тендери
    • Продаємо устаткування
    • Продаємо скоп
  • ПРО КОМБІНАТ
    • Корпоративна відповідальність
    • Благодійність
    • Звіти
    • Історія
    • Наглядова Рада
  • НОВИНИ
  • КАР’ЄРА
    • Робота на ККПК
    • Вакансії
    • ККПК для студентів
  • Контакти
Київський картонно-паперовий комбінат
  • ГОЛОВНА
  • ПРОДУКЦІЯ
    • Гофротара
    • Лита тара
    • Картон
    • Паперові вироби
  • ЗАКУПІВЛІ та ПОСЛУГИ
    • Закупівля макулатури
    • Закупівлі
    • Тендери
    • Продаємо устаткування
    • Продаємо скоп
  • ПРО КОМБІНАТ
    • Корпоративна відповідальність
    • Благодійність
    • Звіти
    • Історія
    • Наглядова Рада
  • НОВИНИ
  • КАР’ЄРА
    • Робота на ККПК
    • Вакансії
    • ККПК для студентів
  • Контакти
Jul 29

ККПК представив передові світові тенденції упаковки для українських виробників і ритейлерів

24 липня 200 року відбулась 11-та Міжнародна практична конференція для виробників і торговельних мереж Food Master&Private Label, яка зібрала біля 200 учасників з України та закордону. Київський КПК став учасником і партнером заходу.

Представники комбінату Андрій Ребро та Олександр Рошиян продемонстрували можливості нашого виробництва та зразки продукції ККПК.

Зокрема, Андрій Ребро, заступник директора заводу гофротари виступив з доповіддю про сучасні світові тренди в упаковці – SRP/RRP (англ. Shelf-Ready Package/ Retail Ready Packaging). Він представив інноваційні на українському ринку можливості для торговельних мереж і виробників, які пропонує комбінат.

Усі охочі могли ознайомитися зі зразками нашої продукції на стенді і з’ясувати технологічні тонкощі SRP упаковки в Олександра Рошияна, керівника групи з продажів Центрального регіону.

Сучасна SRP/RRP упаковка допомагає вирішити багато питань як для виробників, так і ритейлерів,  і робить товар привабливим для покупця.  Адже майже дві третини рішень про покупку приймаються в магазині, як свідчить статистика. Тож сучасна упаковка тепер стає не просто способом доставити товар на полиці, а й «мовчазним продавцем», який супроводжує покупця у виборі.

Також SRP/RRP упаковка зменшує витрати для супермаркетів (співробітники її можуть легко знайти на складі, швидше виставити на торгові полиці, легко відкрити, легко утилізувати). Навіть більше, багато європейських мереж впроваджують SRP/RRP упаковку як стандарт для своїх постачальників і ВТМ (власних торгових марок).

На українському ринку стандарти SRP/RRP одною з перших почала впроваджувати торговельна мережа АТБ, з якою ми вже співпрацюємо. Водночас, інші мережі такі як METRO C&C, Велика Кишеня, NOVUS, Фуршет, РОСТ (Харків), які були серед учасників конференції, висловили свій інтерес до можливої співпраці з комбінатом і розробки SRP для власних торгових марок.

Маючи сучасні потужності виробництва, гнучкі під потреби замовника, ККПК може запропонувати оптимальне рішення для упаковки кожного клієнта.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • E-Mail

Comments are closed.

ПрАТ “Київський КПК”

kcpm_logo_main_horizontal_ukr pmh_logo_small_horizontal_white
ПрАТ «Київський картонно-паперовий комбінат»
вул. Київська 13008703м. Обухів, Київська обл., Україна,
0 800-507-500,+3804572-76-460, E-mail: info@papir.kiev.ua
© 2017 Kyiv CPM
Мапа сайту