24 липня 200 року відбулась 11-та Міжнародна практична конференція для виробників і торговельних мереж Food Master&Private Label, яка зібрала біля 200 учасників з України та закордону. Київський КПК став учасником і партнером заходу.
Представники комбінату Андрій Ребро та Олександр Рошиян продемонстрували можливості нашого виробництва та зразки продукції ККПК.
Зокрема, Андрій Ребро, заступник директора заводу гофротари виступив з доповіддю про сучасні світові тренди в упаковці – SRP/RRP (англ. Shelf-Ready Package/ Retail Ready Packaging). Він представив інноваційні на українському ринку можливості для торговельних мереж і виробників, які пропонує комбінат.
Усі охочі могли ознайомитися зі зразками нашої продукції на стенді і з’ясувати технологічні тонкощі SRP упаковки в Олександра Рошияна, керівника групи з продажів Центрального регіону.

Сучасна SRP/RRP упаковка допомагає вирішити багато питань як для виробників, так і ритейлерів, і робить товар привабливим для покупця. Адже майже дві третини рішень про покупку приймаються в магазині, як свідчить статистика. Тож сучасна упаковка тепер стає не просто способом доставити товар на полиці, а й «мовчазним продавцем», який супроводжує покупця у виборі.
Також SRP/RRP упаковка зменшує витрати для супермаркетів (співробітники її можуть легко знайти на складі, швидше виставити на торгові полиці, легко відкрити, легко утилізувати). Навіть більше, багато європейських мереж впроваджують SRP/RRP упаковку як стандарт для своїх постачальників і ВТМ (власних торгових марок).
На українському ринку стандарти SRP/RRP одною з перших почала впроваджувати торговельна мережа АТБ, з якою ми вже співпрацюємо. Водночас, інші мережі такі як METRO C&C, Велика Кишеня, NOVUS, Фуршет, РОСТ (Харків), які були серед учасників конференції, висловили свій інтерес до можливої співпраці з комбінатом і розробки SRP для власних торгових марок.
Маючи сучасні потужності виробництва, гнучкі під потреби замовника, ККПК може запропонувати оптимальне рішення для упаковки кожного клієнта.
Comments are closed.