Для Київського картонно-паперового комбінату як виробничого підприємства важливо, щоб кінцевий споживач був цілком задоволений якістю та ціною нашої продукції, що необхідно для вибудовування тривалих партнерських відносин. Для цього ККПК провадить прозору та відкриту діяльність.
Представники центрального офісу нашого клієнта, логістичної компанії «Нова пошта», відвідали виробництво, щоб переконатися у безпечності та надійності тари, яку виготовляє комбінат для поштових відділень найпопулярнішої поштової мережі.


Такі відвідини дозволяють не лише зрозуміти замовникам особливості виробничих процесів, але й поспілкуватися без посередників з тими, хто макулатуру перетворює на поштовий пакувальний бокс.


Олена, співробітниця відділу аудиту компанії « Нова пошта»:
– Екскурсія цікава. Рада, що у мене є можливість побувати на виробництві гофроящиків для нашої компанії. На власні очі побачити всі етапи виготовлення гофрованої тари – досвід, який стане корисним у нашій роботі. Так ми краще станемо розуміти партнерів.

Віталій, керівник відділу операційної якості компанії «Нова пошта»:
– Оскільки нещодавно наша компанія вийшла на закордонні ринки і стала надавати послуги з доставки відправлень у Польщу, то ящики, що використовували раніше, часто не витримували тривалі перевезення, догляди на таможні тощо. Одним з останніх впроваджень змін у наших відділеннях щодо стандартів пакування – гофровані ящики з підсиленого картону на 10-15 кг та тришарові ящики на понад 20 кг. Нововведення виявилося ефективним. Понад двох місяців ми вже використовуємо нові гофроящики ККПК – за цей період потік скарг на надійність упаковки знизився до мінімуму.
Особливу увагу наші партнери приділили питанню контролю за якістю продукції комбінату на всіх етапах виробництва і залишилися задоволеними.



Дієва практика, коли прагнення одного з партнерів до підвищення вже існуючих стандартів стає стимулом і для іншого ставати кращими, удосконалюватися та радо приймати нові виклики задля спільного продуктивного результату.
Comments are closed.